Aktualności

PUCHAR POLSKI W PROWADZENIU – AVATARKI’DS 2025

Zapraszamy na Puchar Polski w prowadzeniu dla dzieci i młodzieży – AVATARKI’DS 2025, który odbędzie się w AVATARze na ul. Sikorki 21a, w Krakowie w terminie 12-13 kwietnia!

Zawody dla dzieci, które na celu mają połączenie pasji i dobrej zabawy dla najmłodszych wspinaczy. Na PP AVATARKI’DS na dzieciaki czeka rywalizacja w dobrym towarzystwie i świetnej atmosferze. Dzięki profesjonalnemu składowi routesetterskiemu zapewnimy Wam profesjonalne zmagania wspinaczkowe na drogach – nie może Was tam zabraknąć!

CO TO JEST?
Zawody dla dzieci i młodzieży z prowadzenia z cyklu zawodów AVATARki’ds które AVATAR organizuje cyklicznie, co roku na wiosnę, od 2012 roku. W tym roku będą to zawody rangi Pucharu Polski.

DLA KOGO?
Dla dzieci i młodzież do 14 roku życia.

KIEDY?
12-13 kwietnia 2025

GDZIE?
AVATAR CENTRALA RUCHU ul. Sikorki 21a w Krakowie

termin: 12-13 kwietnia 2025

KATEGORIE

Zawody rozegrane zostaną w konkurencji Prowadzenie w czterech kategoriach:
XS (Krasnale): do 8 lat włącznie, urodzeni 2017 i młodsze 

DM (dzieci młodsze):  do 10 lat włącznie, urodzeni  2015 i młodsze

D (dzieci):  11 – 12 lat, urodzeni 2014 – 2013

(młodzik): 13 – 14 lat, urodzeni 2012 – 2011

Wszyscy zawodnicy posiadający licencję PZA będą sklasyfikowani w Pucharze Polski Dzieci i Dzieci Młodszych PZA.

Zawodnicy w kategorii XS (Krasnale) i DM (dzieci młodsze) będą sklasyfikowani w Pucharze Polski PZA w kategorii DM (dzieci młodsze).

FORMUŁA ZAWODÓW

Zawody rozegrają się w konkurencji wspinanie na trudność z asekuracją adekwatną do kategorii wiekowej zgodnie z regulaminem PZA. O zajętym miejscu decydować będzie suma zdobytych punktów, zgodnie z przepisami PZA. W kategoriach DM, D, MŁ i JM zostaną rozegrane eliminacje oraz finał dla 8 najlepszych zawodników (8 z każdej kategorii z podziałem na dziewczynki i chłopców).

Eliminacje:
Zawodnicy będą startować w eliminacjach zgodnie z szczegółowym harmonogramem, który będzie opublikowany do 11.04.2025
Minutowy harmonogram eliminacji:


Eliminacje rozgrywane będą na drogach o zróżnicowanym stopniu trudności.
Czas na pokonanie drogi 5 minut
Brak strefy izolacji

Finał:
Osobna droga finałowa dla kategorii D, DM, MŁ.
Czas na pokonanie drogi finałowej max 5 minuty.
Obowiązuje strefa izolacji.


ZAPISY

WPISOWE
130 zł – płatne do dnia 31.03.2025 z możliwością zamówienia koszulki
130 zł – płatne od dnia 1.04.2025 bez możliwości zamówienia koszulki
200 zł – płatne w dniu zawodów
Koszulka startowa – 35 zł.

Rejestracja online do dnia 10.04.2025. Wniesiona opłata nie podlega zwrotowi. Nieopłacone rejestracje będą usuwane po 24h automatycznie.

Zgłoszonego zawodnika należy równolegle zarejestrować w systemie Vertical Life.


HARMONOGRAM

Rejestracja zawodników w dniu zawodów w godzinach: 07.00 – 17.00. Każdy zawodnik przed przystąpieniem do startu musi zarejestrować się w biurze zawodów.  Najpóźniej na 30 min przed planowanym startem. 

Sobota 12.04.2025

ELIMINACJE

07.00 – 17.00    Rejestracja zawodników
08.00 – 18.00    Eliminacje

Niedziela 13.04.2025

10.00    Zamknięcie strefy izolacji dla kategorii DM 
10:30 Finał kategorii DM 
11:00 Zamknięcie strefy dla kategorii D i Mł
11:30 Finał kategorii D i Mł

ASEKURACJA

Podczas zawodów zapewniamy asekurację dla zawodników w czasie eliminacji oraz w czasie finałów.

BEZPIECZEŃSTWO

  • Wszyscy zawodnicy muszą posiadać pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na udział w zawodach. Brak zgody dyskwalifikuje z udziału w zawodach. Zgoda dostępna jest tutaj
  • Osoby biorące udział w rozgrywkach nie powinny mieć przeciwwskazań do uprawiania sportów wysiłkowych i powinny poddać się wcześniej badaniom lekarskim stwierdzającym ich dobry stan zdrowia. Odpowiedzialność za niewykonanie badań i wynikające z tego powodu wypadki i konsekwencje prawne spadają na uczestników lub ich prawnych opiekunów.
  • Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności prawnej za wypadki wynikające z udziału w zajęciach osób chorych oraz za skutki owych wypadków przed, po i w czasie rozgrywania zawodów. Zawodnicy są zobowiązani przestrzegać przepisów bezpieczeństwa i wykonywać polecenia wydawane przez organizatorów zawodów.
  • Organizator zawodów nie zapewnia ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków, które uczestnik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa, regulaminu zawodów, regulaminu obiektu AVATAR Centrala Ruchu oraz poleceń wydawanych przez operatorów ściany.

ORGANIZATOR

Organizatorem zawodów jest firma HFL Sp. z o.o. ul. Sikorki 21A, 31-589 Kraków oraz Polski Związek Alpinizmu.