Aktualności
Zapraszamy do zapoznania się z poniższą listą aby na przyszłość uniknąć nieporozumień i niedomówień. Mamy nadzieję, że również Tobie pomoże to poznać i zaakceptować reguły panujące w naszych klubach.
- Zapraszamy do odbioru KARTY KLUBOWEJ. Posiadacze naszych kart klubowych są obsługiwani w pierwszej kolejności. Obsługa jest dużo bardziej sprawna i szybsza. Dostęp do szatni również odbywa się przy pomocy okazania tej karty, nie wymaga to już wtedy zostawiania niczego innego w zastaw za kluczyk do szatni. Dodatkowo w kilku sklepach sportowych w Krakowie możecie liczyć na zniżki jako posiadacze w/w karty:
✔️w sklepie E-Pamir zniżka 20%
✔️w sklepie CRAG store zniżka 10%-15% (zniżka uzależniona jest od marki poszczególnych produktów- na niektóre jest 10%, a na inne aż 15%).
- Karnety na sekcje kupowane są na dany MIESIĄC KALENDARZOWY lub KWARTALNIE (tj. na 3 miesiące). Osoby mające ciągłość opłaconych karnetów mają rezerwacje miejsca w kolejnym miesiącu kalendarzowym przez okres 7 dni. Jeśli nie wykupisz karnetu najpóźniej w pierwszym tygodniu miesiąca miejsce przepada- nie ma możliwości telefonicznej rezerwacji miejsca w grupie po upływie pierwszego tygodnia.
!!! Jedynie opłacenie zajęć gwarantuje miejsce w grupie!!!
Szczerze zachęcamy do opłacenia kolejnego miesiąca w ostatnim tygodniu bieżącego (przyspieszy to obsługę przy następnej wizycie w naszym obiekcie).
- Opłacenie karnetu w systemie kwartalnym ma wiele zalet: przyspiesza obsługę przy każdorazowej wizycie w obiekcie (dla posiadaczy karty klubowej), wychodzi korzystniej cenowo niż opłata comiesięczna, gwarantuje miejsce w grupie przez cały okres obowiązywania karnetu.
- UWAGA!!! Niewykorzystane wejścia na sekcje nie przechodzą na kolejny miesiąc kalendarzowy (lub na okres dłuższy niż 3 miesiące kalendarzowe w przypadku karnetów kwartalnych).
Możesz je wykorzystać jako bilet wstępu do naszego obiektu bez instruktora (w tym lub w kolejnym miesiącu kalendarzowym) lub odrobić zajęcia w trwającym miesiącu kalendarzowym.
Pamiętaj: NIE MA OPCJI ODRABIANIA ZAJĘĆ W KOLEJNYM MIESIĄCU NAWET JEŚLI ZGŁOSICIE DŁUŻSZĄ NIEOBECNOŚĆ TELEFONICZNIE- wynika to z faktu rezerwacji miejsca w grupie na cały czas obowiązywania karnetu i pierwszeństwa do przedłużenia tej rezerwacji na miesiąc kolejny.
- Istnieje opcja zakupu karnetów jedynie na 4, 5, 8 lub 9 lub 12 zajęć w miesiącu.
- Nie trzeba zgłaszać nieobecności na zajęciach.
- Aby odrobić zajęcia (tylko z aktywnego karnetu = tylko z bieżącego miesiąca) zadzwoń do naszej recepcji tel. 733 434 332 i dowiedz się czy są miejsca w wybranym przez Ciebie innym terminie zajęć (koniecznie sprawdź w grafiku terminy zajęć), zapytaj również jaki jest poziom zaawansowania wybranej grupy.
Jeśli skonsultowałeś termin dodatkowych zajęć z Trenerem to nie musisz już potwierdzać w recepcji tego faktu. Pamiętaj: Nie ma możliwości odrabiania zajęć z miesiąca poprzedniego. Zatem jeśli nieobecność wypada na ostatnie zajęcia w miesiącu to niestety ale przepadną one, bez opcji ich odrobienia. Zostaje tylko wejście indywidualne do naszych obiektów w kolejnym miesiącu- bez trenera.
- Deklaracja opłacania pojedynczych zajęć nie gwarantuje miejsca w grupie. Jedynie wykupienie karnetu na okres minimum 1. miesiąca daje taką gwarancję (zapewnia również lepsze warunki finansowe, ale łączy się z ryzykiem przepadnięcia niewykorzystanych zajęć).
- Na drugi karnet dla członka rodziny przysługuje zniżka -10%, na kolejny -13%, na karnet dla kolejnej osoby -16% i tak dalej i tak dalej… (zniżki są liczone wg wartości karnetów: największa zniżka na najtańszy karnet).
- Koniecznie wypełnił oświadczenie jeśli nie dokonałeś tego przy pierwszej wizycie w naszym klubie (za siebie i za osoby niepełnoletnie, które uczestniczą w naszych obiektach na zajęcia). Na każdą strefę obowiązują inne oświadczenia- o szczegóły zapytaj w recepcji.
- Rodzic chilluje gdy dziecko trenuje: apelujemy do Rodziców aby zapewnili dzieciom jedynie doping mentalny podczas trwania zajęć. Prosimy wykorzystać ten czas na aktywność również dla siebie (polecamy zajęcia fitness lub sekcje wspinaczkowe) lub zapraszamy na kawę do recepcji i/lub na antresolę ale uprasza się: nie krzycz do dziecka i nie pokazuj się dziecku przez cały czas trwania zajęć. Wasza obecność silnie rozprasza dzieci, dekoncentruje i skutecznie utrudnia pracę trenerom. Możecie opuścić obiekt na czas treningów Waszych pociech.
- PARKING PŁATNY? NIEKONIECZNIE 🙂 (dot. Sikorki 21A)
Zapraszamy bardzo serdecznie na nasz darmowy parking, który znajduje się 150m przed obiektem, na drodze dojazdowej, na ogrodzonym, oznaczonym dużymi banerami terenie, za szlabanem (kod do szlabanu 7777#). Spacerem 1 min do Avatara.
Jeśli wolisz parkować tuż pod naszym obiektem to uprzedzamy, że w dni powszednie od godziny 15:00 parking na terenie Sikorki 21 jest płatny 5 zł (płatność w recepcji).
Chcesz być na bieżąco?
Odwiedzaj regularnie naszą stronę internetową: www.myavatar.pl oraz www.acropark.pl
Polub nas na FaceBook’u facebook.com/AvatarMyReality oraz facebook.com/AcroParkKrakow
lub na Instagramie @avatar_krakow oraz @acroparkkrakow
Cieszymy się, że z nami jesteś/jesteście i mamy nadzieję, że wspólne treningi dostarczają Wam dużo radości i satysfakcji.
W razie ewentualnych pytań pozostajemy do Waszej dyspozycji
Avatar Team AcroPark kontakt@myavatar.pl
ul. Sikorki 21A, 31-589 Kraków tel. 733 434 332
ul. Balicka 100, 30-149 Kraków tel. 881 388 112