Faqu

Spływa do nas bardzo dużo zapytań od Was. Oto najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości śmiało do nas piszcie. Każda droga kontaktu jest otwarta: mailowo (kontakt@myavatar.pl), telefonicznie +48 733 434 332  lub przez wiadomość na FaceBooku. Postaramy się odpowiedzieć na każde z nich prędzej lub później (z racji ilości zapytań czas może być wydłużony, prosimy o wyrozumiałość).
A może i Wasze pytanie pojawi się wkrótce na naszym FAQu 

1. Czy honorujemy karty MultiSport ?

Tak tak i jeszcze raz tak. Honorujemy karty Benefit Systems MultiSport classic, plus, senior, student oraz kids (jedynie nie honorujemy karty MultiSport Light).

Możecie korzystać z obiektu na Sikorki 21A lub na Balickiej 100 mając jedną z tych kart aktywną (nie dotyczy AcroPark Balicka). Każda z w/w kart sportowych upoważnia do wejścia na Avatar na 60 min- po upływie tego czasu konieczna jest dopłata 15 PLN  bądź ponowne odbicie karty, do strefy AcroPark Sikorki na wejściu z dopłatą 5 zł (wejście również na 60 minut).

Niestety ale karty Benefit Systems MultiSport nie honorujemy w strefie AcroPark na Balickiej w ogóle.

2. Jakie KARTY SPORTOWE honorujemy w naszych obiektach?

Spośród KART SPORTOWYCH  honorujemy nie tylko karty MultiSport (patrz punkt 1), ale jeszcze FitProfit, FitSport oraz Medicover Sport (dawniej OK System), PZU Sport (dopłata 10 zł).

3. Czy konieczna jest rezerwacja wejść?

Nie ma takiej konieczności rezerwacji wejść na pojedyncze wejścia do naszych obiektów (indywidualnie, bez instruktora).

Konieczność rezerwacji wejść zachodzi gdy:
 ma to być wejście do strefy FunClimb w godzinach 16-20 od poniedziałku do piątku lub 11-20 w weekendy. Rezerwacji można dokonać bezpośrednio na naszej stronie internetowej na specjalnie do tego dedykowanej platformie SPRAWDŹ TUTAJ
 ma to być nie tyle co samo wejście ale zajęcia z trenerem (grupowe bądź indywidualne ze wspinania lub gimnastyki).

4. Czy można kupić karnet online?

Tak. Mamy opcję zakupu karnetów przez Internet. Zapraszamy do naszej STREFY KLIENTA .
Jeśli jesteś już naszym klientem wybierz opcję „POŁĄCZ KONTA”. Wygenerujemy TOKEN, który umożliwi Ci dostęp do Twojego konta, które już jest w naszej bazie (o ile mamy już Twój adres e-mail). W przeciwnym razie ZAREJESTRUJ SIĘ od nowa i napisz do nas maila kontakt@myavatar.pl z prośbą aby SCALIĆ nowe konto ze starym.

5. Czy można zorganizować w AVATARZE urodziny lub imprezę integracyjną?

Tak. Sprawdź naszą ofertę URODZIN. Jeśli masz pytania zadzwoń: Julia 535 346 484
W kwestii imprez integracyjnych każde zapytanie rozpatrujemy indywidualnie i w tej sprawie zapraszamy do kontaktu telefonicznego z Arkiem 792 473 172

6. Na jaki okres  są karnety wejść indywidualnych?

Karnety obowiązujące w okresie 30. dni od daty zakupu (ważne 1 miesiąc):  karnet AVATAR OPEN, na ściankę wspinaczkową, do strefy FunClimb, do strefy AcroPark.
Karnety obowiązujące w okresie 60. dni od daty zakupu (ważne 2 miesiące): na siłownię i na zajęcia z jogi.

7. Na jaki okres  są karnety na sekcje (dot. wspinaczki dla najmłodszych, FunClimb i Akrobatyki)?

Karnety obowiązują w okresie danego miesiąca kalendarzowego czyli od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca.

8. Czy jak nie wykorzystam wejść na sekcję to mi to wejście całkowicie przepada?

Nie – jeśli odrobisz je w bieżącym miesiącu kalendarzowym (termin odrabiania zajęć koniecznie zgłoś swojemu Trenerowi).
Brak możliwości przeniesienia wejść na sekcje akrobatyczne i wspinaczkowe (dot. również strefy FunClimb) wiążą się z brakiem możliwości odbycia zajęć z instruktorem w kolejnym miesiącu – czyli nie można ich wykorzystać na zajęciach grupowych w kolejnym miesiącu.

Na kolejny miesiąc niewykorzystane treningi przechodzą już tylko jako zwykłe, indywidualne wejścia do naszych obydwóch obiektów (co oznacza, że można je wykorzystać na Sikorki 21A lub na Balickiej 100).

9. Czy jest możliwość umówienia się na trening personalny?

Tak. Można umówić się na trening indywidualny z naszym instruktorem  lub w mniejszych grupach (max 4. osoby) w wybranej przez siebie porze. Możesz zarezerwować sobie taki trening dzwoniąc do nas pod numer 733 434 332. Cała procedura umówienia takiego treningu może  zająć nawet do 3-ech  dni gdyż nasi trenerzy mają swój plan zajęć i musimy to zgrać odpowiednio z całym ich grafikiem i grafikiem całego klubu. Ustalimy wspólnie  dogodny dla wszystkich termin.

10. Czy Parking pod klubem jest płatny?

Na Balickiej 100 parking jest bezpłatny- ale prosimy nie parkować pod salonem naprawy BMW.

Na Sikorki i tak i nie.
Tak: darmowy parking znajduje się 150m od naszego klubu przy ul. Sikorki (na przeciwko osiedla Fajny Dom), za szlabanem, do którego dostęp mają wyłącznie nasi Klubowicze. W weekendy przez cały dzień oraz w tygodniu do 15:00 darmowy parking znajduje się również tuż pod naszym klubem.

Nie: w tygodniu po godzinie 15:00 parkowanie na parkingu za bramą wjazdową całego kompleksu hal Sikorki 21 wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty 5 zł (bez limitu czasu byle by usunąć auto przed zamknięciem klubu w danym dniu). Płatności dokonaj w recepcji obiektu.

11. Czy można wypożyczyć sprzęt wspinaczkowy w skały?

Niestety ale nie ma możliwości zewnętrznego wypożyczenia sprzętu (w skały, na wyjazd etc.). Możliwość wypożyczenia sprzętu jest tylko stacjonarnie- do użytku w naszych obiektach.

12. Czy rodzice mogą zostać na całej imprezie urodzinowej?

Tak ale rodzice nie będą brać czynnego udziału w zabawie. Mogą usiąść na antresoli przy wyznaczonym stole i oddać się pogaduszkom, mogą oczywiście podglądać z daleka ale też mogą czynnie kibicować lub robić zdjęcia przez całą imprezę.

13. Czy da się kupić kawę lub inne napoje w naszym obiekcie?

Tak. Zapraszamy na pyszną kawę, smakowitą herbatę, wodę (wszelkiego rodzaju), napoje gazowane oraz niegazowane. Wszystko to można zakupić w naszej recepcji. A dla rodziców na okazję przyjęcia urodzinowego przygotowaliśmy open bar w cenie 100 zł* (dot. kawy i herbaty oraz wody dla rodziców).

* 100 zł na każde 10 os spośród dorosłych gości. Wodę dla aktywnych uczestników przyjęcia mamy nielimitowaną.

14. Czy brać buty na zmianę?

Tak. Jeśli nie jesteś jeszcze wytrwanym wspinaczem i nie posiadasz własnych butów wspinaczkowych to koniecznie weź buty na zmianę. Istnieje możliwość wypożyczenia u nas butów wspinaczkowych (opcja dodatkowo płatna 15 zł) ale własne, wygodne obuwie też się może przydać (na czas rozgrzewek i do strefy FunClimb -gdzie obowiązuje bezwzględny zakaz wspinania w butach wspinaczkowych). Proponujemy obuwie wygodne ale z twardszą podeszwą. W całej strefie wspinaczkowej obowiązuje zakaz wspinania się na boso lub w samych skarpetach. Obuwie jest wymagane.

Do strefy AcroPark wymagane są wysokie (za kostkę) skarpety (skarpetki w rodzaju stópek mogą się zgubić w dole z gąbkami). W strefie AcroPark obowiązuje zakaz wejścia w butach oraz na boso. Obowiązuje nakaz posiadania własnych, wysokich skarpetek.

15. Ile osób będzie się opiekowało dziećmi podczas imprezy urodzinowej?

Ilość instruktorów zależy od wielkości grupy, wybranej strefy (czy hala wspinaczkowa, czy strefa FunClimb czy AcroPark) oraz od wieku uczestników. Średnio należy przyjąć, że 1. instruktor będzie na 7-10 dzieci (na hali wspinaczkowej do 6 uczestników).

16. Czy można przynieść własny poczęstunek na imprezę urodzinową naszej pociechy?

Tak. Nie ma takiego problemu. Słuzymy miskami szklanymi do których jest opcja przesypać wszystko na czas trwania imprezy. My nie zapewniamy takich przekąsek więc wszystko przynosicie Państwo we własnym zakresie. Z naszej strony zapewniamy obrusy oraz podstawową jednorasową zastawę stołową. Jeśli jednak macie chęć przynieść własne, tematyczne nakrycie stołu to zawsze jest ono mile widziane (bez konieczności uiszczania dodatkowych opłat). Nie pobieramy również korkowego od wniesionych własnych napojów (na terenie całego obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu oraz papierosów elektronicznych).

17. Ile wcześniej przed imprezą urodzinową można przyjść?

Zapraszamy nie wcześniej niż 15. minut przed rozpoczęciem Państwa imprezy. Jeśli obawiacie się, że nie zdążycie przygotować poczęstunku to bez obaw, uspokajamy: Dzieci zaczynają całe przyjęcie od przywitania się z Animatorami, wspólnej rozgrzewki i potem jest cała część aktywności sportowej. W związku z tym stolik z rezerwacją będą mieć Państwo do dyspozycji przez 1,5h zabawy nim dzieci przy nim zasiądą.

18. Jestem pierwszy raz – czy muszę umawiać na szkolenie ?

Nie jeśli masz kurs skałkowy albo zdobyłeś już wcześniej w innym miejscu doświadczenie w asekuracji i znasz zasady bezpieczeństwa na hali wspinaczkowej to nie musisz umawiać się na szkolenie. Jeśli nie potrafisz asekurować – nauczymy Cię tego przy pierwszej wizycie. Koszt szkolenia 20 zł/os. Zadzwoń do nas i umów się na takie szkolenie (tel. 733 434 332). Szkolenia prowadzimy codziennie o pełnych godzinach.

19. Czy asekuracji może nauczyć mnie kolega a Wy to sprawdzicie?

Nie. Szkolenie musi przeprowadzić delegowany pracownik z Avatara lub instruktor wspinaczki. W związku z czym wyjątek stanowi jeśli Twój kolega jest instruktorem wspinaczki.

20. Jestem sam – z czego mogę korzystać w obiekcie na Balickiej?

– z boulderowni
– ze strefy AcroPark (strefa niedostępna podczas prowadzenia zajęć z grafiku)

22. Czy trzeba się wcześniej zapisywać na FunClimb?

Jeśli chcesz skorzystać ze strefy FunClimb w tygodniu przed godziną 16:00 to nie wymagamy rezerwacji. Ale z powodu braku instruktora w strefie w tym czasie obowiązuje zakaz korzystania z pali i skoku na banana.
W przeciwnym wypadku konieczna jest rezerwacja wejścia SPRAWDŹ TUTAJ.

23. Czy trzeba się wcześniej zapisywać na wspinaczkę ?

Nie ma takiej potrzeby. Chyba, że chcesz trenować pod okiem instruktora lub korzystać ze strefy FunClimb

24. Czy jest w AVATARZE fitness?

Od 1 maja 2023 roku nie ma u nas zajęć fitness. Zapraszamy na zajęcia z jogi w środy o 20:00 na Sikorki 21A.
A może chcesz prowadzić takie zajęcia? Istnieje możliwość wynajmu sali i prowadzenia dowolnych zajęć. W tym celu skontaktuj się z nami. Ustalimy koszty z tym związane, dogodny termin oraz inne szczegóły tej akcji 

????