fbpx

Spływa do nas bardzo dużo zapytań od Was. Oto najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości śmiało do nas piszcie. Każda droga kontaktu jest otwarta: mailowo (kontakt@myavatar.pl), telefonicznie +48 733 434 332  lub przez wiadomość na FaceBooku. Postaramy się odpowiedzieć na każde z nich prędzej lub później (z racji ilości zapytań czas może być wydłużony, prosimy o wyrozumiałość).
A może i Wasze pytanie pojawi się wkrótce na naszym FAQu 😉

1. Czy honorujemy karty MultiSport ?
Tak tak i jeszcze raz tak. Zarówno karty MultiSport, FitProfit oraz Medicover Sport (dawniej OK System) działają u nas w dalszym ciągu. Możecie korzystać z obiektu na Sikorki 21A lub na Balickiej 100 mając jedną z tych kart aktywną (nie dotyczy AcroPark Balicka). Każda z w/w kart sportowych upoważnia do wejścia na Avatar na 60 min- po upływie tego czasu konieczna jest dopłata 13 PLN  bądź ponowne odbicie karty, do strefy AcroPark Sikorki na wejściu z dopłatą 5 zł (wejście również na 60 minut).

Niestety ale karty Benefit Systems Multisport nie honorujemy w strefie AcroPark na Balickiej w ogóle.

2. Czy konieczna jest rezerwacja wejść?
Nie ma takiej konieczności chyba, że na zajęcia grupowe ze wspinania lub gimnastyki.

3. Jak dbamy o czystość w Avatarze aby sprostać obecnym normom i obostrzeniom?
Obiekty dezynfekujemy na bieżąco, jeśli czujecie zapach alkoholu – to nie to o czym myślicie 😉
Pamiętajcie o zasadach bezpieczeństwa, obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa (maseczki, przyłbice), dezynfekujemy ręce przed, po i w trakcie treningów, obowiązuje magnezja w płynie (i będzie obowiązywać przez dłuższy czas) i utrzymujemy 2 m odstępu.

4. Czy wróci stary grafik zajęć?
Tak. Już jest dostępny więc śmiało możecie go sprawdzić w zakładce GRAFIK każdej ze stref z osobna.

5. Kto może korzystać z obiektu?
Nareszcie już każdy 🙂

2021-11-12T11:54:26+00:00
Kontakt FB