fbpx

Spływa do nas bardzo dużo zapytań od Was. Oto najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie. Jeśli macie jeszcze jakieś wątpliwości śmiało do nas piszcie. Każda droga kontaktu jest otwarta: mailowo (kontakt@myavatar.pl), telefonicznie +48 733 434 332  lub przez wiadomość na FaceBooku. Postaramy się odpowiedzieć na każde z nich prędzej lub później (z racji ilości zapytań czas może być wydłużony, prosimy o wyrozumiałość).
A może i Wasze pytanie pojawi się wkrótce na naszym FAQu 😉

1. Czy honorujemy karty MultiSport ?
Tak tak i jeszcze raz tak. Zarówno karty MultiSport, FitProfit oraz OK System działają u nas w dalszym ciągu. Możecie korzystać z obiektu mając jedną z tych kart aktywną. . Każda z w/w kart sportowych upoważnia do wejścia na Avatar oraz AcroPark na 60 min. Po upływie tego czasu konieczna jest dopłata 13 PLN  bądź ponowne odbicie karty.

2. Czy konieczna jest rezerwacja wejść?
Nie ma takiej konieczności ale obowiązuje limit osób w obiekcie.

3. Jak dbamy o czystość w Avatarze aby sprostać obecnym normom i obostrzeniom?
Obiekty dezynfekujemy na bieżąco, jeśli czujecie zapach alkoholu – to nie to o czym myślicie 😉
Pamiętajcie o zasadach bezpieczeństwa, obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa (maseczki, przyłbice), dezynfekujemy ręce przed, po i w trakcie treningów, obowiązuje magnezja w płynie (i będzie obowiązywać przez dłuższy czas) i utrzymujemy 2 m odstępu.

4. Czy wróci stary grafik zajęć?
Wróci ale nie wiemy kiedy.

5. Kiedy wrócą zajęcia fitness i opcja korzystania z siłowni?
Nie mamy bladego pojęcia. Obecnie obie strefy są wyłączone z użytku.

6. Kto może korzystać z obiektu?
Zgodnie z aktualnym rozporządzeniem wyłączone sportowcy posiadający licencje sportową będący w kadrze narodowej sportów olimpijskich i stypendyści (zawodnicy pobierający stypendia w klubie sportowym), dzieci i młodzież posiadające licencje sportowe.

2021-04-22T08:02:00+00:00
Kontakt FB